National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Green communication: case study of the outdoor clothing company Patagonia Inc.
Krchová, Eva ; Koudelková, Petra (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee)
Tato diplomová práce, ​Byla, nebyla jedna firma, a ta se jmenovala Patagonie​, se zabývá případovou studií outdorové značky Patagonia a jejích aktivistických transmediálních obsahových projektů, s důrazem na nejaktuálnější kampaň značky: ​Zachraňte Bears Ears​. Park Bears Ears je obdobou české chráněné krajinné oblasti, jejíž status ale současný americký prezident Donald Trump nedávno neautorizovaně sebral. Zatímco se firma zabývá výrobou a prodejem kvalitního outdoorového oblečení, tak se Patagonie ve stejnou dobu také aktivně angažuje do veřejného dění. Firma informuje své zákazníky zejména o stavu životního prostředí prostřednictvím svćyh multimediálních poutavých příběhů nesoucí prvky žurnalistiky. Patagonie usiluje o podněcování veřejnosti a ostatních firem zapojovat se do občanské společnosti, změnit spotřební chování nejen zákazníků, ale i výrobců, s konec̆ným cílem udržitelné ochrany této křehké planety, kterou my všichni obýváme. Patagonie potvrzuje své altruistické odhodlání prostřednictvím svého oficiálního firemního hesla: "Jsme v businessu, abychom zachránili planetu."

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.